lørdag 11. februar 2017

morsomt oppdrag - dette dreier det seg om

Foto: Frank Foss / STRIX / NRK
Mange av dere følger kanskje med på Anno - 2017 på NRK? Det gjør vi her i heimen da. Vi syns det er et morsomt konsept, og man får et innblikk i tradisjonelt håndverk gjennom deltagernes oppgaver og hos dem de henter kunnskap. 

Så kommer jeg til poenget med dette innlegget, (som jo bli en oppfølger av forrige innlegg): 
Det er én av disse deltagerne jeg har tatt koftebilder av. 

Hintet jeg la ut var en bylt med ... ja, det var ikke så lett å se. Men dette er vikingklær sydd i moderne tid, og om dere tar en titt opp på Anno-bildet igjen, ser dere hvem det er som har på seg blant annet denne sorte overdelen. Det er selveste "vikingen" i serien denne sesongen. 

Det er altså Anno-Ove jeg hadde med meg i blåst og snø. Det var både luftig og hutrig der ute ved sjøen denne dagen, og det var jammen godt det ikke var t-skjorter vi skulle ta bilder av. Kofter er jo tross alt varme greier. Selv om jeg tror Ove gjerne kunne hatt på seg to av det slaget. Det var uten tvil kast i seila for å si det slik. 

Om en liten stund skal jeg fortelle dere hvor bildene skal publiseres altså, og jeg har enda et par behind-the-scenes-bilder å vise her på LivsLyst også. Vi tar det litt sånn etterhvert. Jeg skal holde dere oppdatert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar