torsdag 31. mars 2016

ut på veien igjen

I dag drar jeg igjen ut på veien med foredraget "Den store koftejakten".

I dag pakker jeg bilen full av kofter (kattungen lar jeg bli igjen hjemme) og bøker igjen. Denne gangen går turen til Svarstad (i Lardal kommune i Vestfold). Klokka 1800 holder jeg foredraget "Den store koftejakten" på Kjærratunet/Høyt og Lavt. 

Når jeg ser over turnélisten min HER, har jeg jammen vært en del steder med min fortelling. Alle disse arrangementene har vært litt forskjellige, men fellesnevneren er at jeg forteller om hvordan denne landsomfattende interessen for kofter startet og hva den har ført til så langt. Alt fortalt ut fra mitt perspektiv og ståsted. Dessuten har jeg med alle koftene mine fra Kofteboken 1 og 2. De kan man både se på og prøve. Det blir også alltid salg av bøkene og mulighet for en liten skriftlig hilsen om man ønsker. Ikke minst blir det prat med kofteglade mennesker. Det er jo det aller beste syns jeg. Disse turene ut i friluft er så gode! Jeg treffer de som faktisk strikker fra bøkene våre og jeg drar alltid hjem peppet og glad hjem etter et slikt arrangement. 

# landlig # livslyst # interiør # levlandlig # landliglivsstil # nostalgi # tradisjon # gammelt # livsandvikjakobsen # kofter # denstorekoftejakten # kofteboken # kofteboken2

5 kommentarer:

  1. Venter på deg her også håpefull ;)
    Ålesund/Langevåg!

    Kos deg på tur!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Det er så nydelige farger i de gul/grønne koftene. Du står jammen på i din utrettelige turne og jobb for å spre kofteglede. Lykke til med dagen i dag! Hilsen Berit.

    SvarSlett
  3. Typical cat - sitting on the knitting :) Mine do that too!

    SvarSlett
  4. Ønsker deg lykke til på tur. Eg skal kose meg med strikking av Osterkofta i helga. Flott blogg du har. Klem fra Stord

    SvarSlett
  5. Rigtig god tur.
    Hvor ærgerligt at jeg ikke bor i nærheden.
    Bedste hilsener fra Danmark

    SvarSlett